Naar content
wat mij opviel in de media
week 10

wat mij opviel in de media

Bij Adfactor volgen we op de voet het medianieuws. Alles rondom online marketing, internet, gadgets, technologie, advertising, trends en binnen- en buitenlandse ontwikkelingen.

Iedere week maakt een collega een ‘wat mij opviel in de media’. Dit delen we graag zodat iedereen op de hoogte is van het belangrijkste en meest opvallende medianieuws. Deze week verzorgde content marketing specialist Kelly Heil het medianieuws. 

het nieuws van week 10

  • Woensdag was internationale vrouwendag. DutchCowboys zet de leukste inhakers op een rij.
  • Zou het kunnen dat adverteerders, mediabureaus en de creatieve industrie al een paar jaar leven in een wereld vol alternative facts? Wat moeten we wel en vooral niet geloven?
  • In week 11 mogen we allemaal weer naar de stembus! Hierbij is veel aandacht voor jongeren. Zo zet Binnenlandse Zaken Facebook in om jongeren te bereiken. En moeten jongeren uit het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten de Nederlandse jongeren motiveren met het ‘Dont Fuck Up’ project.
  • Na Instagram Stories en WhatsApp Status lanceert Facebook nu ook een variant op Snapchat: Facebook Messenger Day.
  • Brand Finance komt met een lijst van de meest succesvolle mediamerken ter wereld. Bovenaan de lijst staat één van mijn grote favorieten: Disney!