Naar content
wat mij opviel in de media
week 9

wat mij opviel in de media

Bij Adfactor volgen we op de voet het medianieuws. Alles rondom online marketing, internet, gadgets, technologie, advertising, trends en binnen- en buitenlandse ontwikkelingen.

Iedere week maakt een collega een ‘wat mij opviel in de media’. Dit delen we graag zodat iedereen op de hoogte is van het belangrijkste en meest opvallende medianieuws. Deze week verzorgde content marketing executive Ruth Bos het medianieuws. 

het nieuws van week 9

  • Hoe presteren de politieke partijen op basis van hun website? Gastbloggers op Emerce vellen hun oordeel. 
  • De Universiteit van Cambridge heeft een tool ontwikkeld om te achterhalen wat jouw politieke voorkeur is op basis van jouw Facebook likes.
  • Hoe bereik je millennials anno 2017? Rutger van den Berg van Youngworks legt uit.
  • Het bedrijf van Snapchat is naar de beurs en dat blijkt tot nu toe een succes. 
  • Marketingfacts: het effect van eerlijk zijn over sponsored content in blogs.