Naar content
wat mij opviel in de media
week 4

wat mij opviel in de media

Bij Adfactor volgen we op de voet het medianieuws. Alles rondom online marketing, internet, gadgets, technologie, advertising, trends en binnen- en buitenlandse ontwikkelingen.

Iedere week maakt een collega een ‘wat mij opviel in de media’. Dit delen we graag zodat iedereen op de hoogte is van het belangrijkste en meest opvallende medianieuws. Deze week verzorgde onze Productmanager Bloginsiders, Isabel Horchner, het medianieuws.

het nieuws van week 4

  • Marketingfacts: Snapchat en Instagram groeien flink en zijn het meest populair onder de jongeren. 
  • Online video's zijn nog steeds in opmars, met name kookvideo's zijn razendpopulair. Zo blijkt uit het Online Video Monitor onderzoek: voor alle resultaten en het volledige onderzoek zie Marketingfacts.
  • Is Snapchat het nieuwe TV kanaal voor jongeren? Het lijkt wel die kant op te gaan, lees het op Adweek.
  • Emerce: John de Mol is aan de weg aan het timmeren.
  • Je bent gewaarschuwd: Geloof niet alles wat je ziet! Nep-nieuws is overal.