Naar content
wat mij opviel in de media
week 3

wat mij opviel in de media

​Bij Adfactor volgen we op de voet het medianieuws. Alles rondom online marketing, internet, gadgets, technologie, advertising, trends en binnen- en buitenlandse ontwikkelingen.

Iedere week maakt een collega een ‘wat mij opviel in de media’. Dit delen we graag zodat iedereen op de hoogte is van het belangrijkste en meest opvallende medianieuws. Deze week verzorgde onze nieuwe aanwinst op sales, Eric Beugelsdijk, het medianieuws. Hij stelde niet teleur! De lijst is deze week twee keer zo lang en houdt ons de komende tijd zoet.

het nieuws van week 3

  • Afgelopen maandag was #bluemonday! DutchCowboys verzamelde de leukste tweets en inhakers.
  • Vrijdagavond 20 januari is het zover: Obama moet zijn verhuisdozen pakken en plaatsmaken voor Trump. We gaan Obama missen, vooral vanwege zijn social media skills. Daar kan je van leren!
  • Adformatie: YouTube maakte deze week de 12 best bekeken videos van Nederland in 2016 bekend.
  • Een goed verhaal kan waardevol zijn voor het creëren van een succesvolle campagne, maar dat wisten wij al. Emerce ondersteunt dit met cijfers.
  • Wat kunnen we dit jaar verwachten van Pinterest? De grote baas vertelt het aan Adweek.
  • Philips maakte deze week bekend dat ze TV’s gaan voorzien van programmatic videoreclames. Dit geldt ook voor outdoorreclame: Clear Channel maakt het mogelijk om programmatic in te kopen voor outdoorreclame.
  • Collega Roel Verhagen raadde dit artikel aan: 5 redenen om aan de slag te gaan met Influencer Marketing.
  • Op Marketingtribune stuitte ik op een lijst met trends die ik erg interessant vind. Hint: bier.