Naar content
wat mij opviel in de media
week 2

wat mij opviel in de media

​Bij Adfactor volgen we op de voet het medianieuws. Alles rondom online marketing, internet, gadgets, technologie, advertising, trends en binnen- en buitenlandse ontwikkelingen.

Iedere week maakt een collega een ‘wat mij opviel in de media’. Dit delen we graag zodat iedereen op de hoogte is van het belangrijkste en meest opvallende medianieuws. Deze week verzorgt niemand minder dan onze Managing director Tessa Smits het medianieuws.

het nieuws van week 2

  • TechCrunch: Instagram Stories heeft 150 miljoen gebruikers per dag. Een goed moment om het bereik, impressies en reacties van de business accounts inzichtelijk te maken. 
  • En om te beginnen met een nieuwe vorm van ads op Stories. Hoe de advertising eruit komt te zien, lees je op Emerce
  • Adformatie: Dit zijn de 6 belangrijke influencer trends voor 2017, die ons wel bekend zijn natuurlijk.
  • 9 januari was het alweer 10 jaar geleden dat de eerste iPhone werd aangekondigd. Lees grappige feitjes hierover in 10 jaar iCulture, 10 jaar iPhone special.
  • Emerce: Blendle lanceert het premium abonnement. Je betaalt niet meer per artikel, maar krijgt dagelijks een persoonlijke selectie van de beste artikelen die wordt samengesteld op basis van een profiel.